mandag den 1. november 2021

Y12 armering pris

Kamstål, tentorstål og tendorstål til armering af sokler. Køb online og få leveret direkte til døren.

Bygma har et stort udvalg af armering til sokler og fundamenter her! Svejste armeringsnet og ilægningsfærdig armering er vores kerne forret.


Hej Jeg skal til at støbe fundamenter til vores nye 2-plans hus.

I den forbindelse skal jeg bruge rækker ytentorstål i bunden rækker yi. Armering, i forbindelse med montage af vægge - dæk, kg. Prisen er excl vinter og stibulerede ydelser.


Resalit med stød fabriks tildannet, stød minimum cm og max Y jern. Hvis du selv bukker armering i forbindelse med færdig armering er prisen. Konstruktion udføres med min' 35mm dæklag pa armering.


Køb og salg af Armering i Andre byggematerialer på DBA. Find nyt og brugt indenfor Andre byggematerialer til billige priser på DBA. Fundamenter udføres med tolerance på +-10mm.


Jeg har fået til opgave i min andelsforening at undersøge priser og muligheder for. MU12120Liniefundament, Yarmering, rk cm m 1. MU12200Punktfundarnenter som m3-pris (ng 8) m3. Pris for sikkerhedsstillelse ved etapevis nedskrivning ifm.


Levering og montering af armeringsjern (Lukkede bøjler, Y12) i. Materiale, Stykpris ksh, Antal, Total pris ksh.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.