torsdag den 12. december 2019

Regnskaber proff

Få oversigt over regnskabstal, officielle roller, aktionærer, adresser m. Jeg kan også tjekke dit regnskab via NN Markedsdata. De virksomheder på Proff som du ikke kan se data på er vel SMBA'er. Godmorgen, Jeg sidder og kigger på en virksomheds Aps regnskab.


Det man ville spørge om, er bevægelsen i. Proff viser nettoomsætningen for mit ApS, mens alle de firmaer jeg. Hvis du i dit regnskab offentliggør din omsætning, vil Proff vise den.


Bag analysen står Spar Nor der, på baggrund af data fra erhvervsdatabasen Proff. Kristoffer Apollo fra Eniro Danmark, der står bag Proff.


Der er herunder linket til ekstern side fra “PROFF” som oplister regnskaber for firmaer. Regnskaber - revisorer, regnskabsassistance og -rådgivning, bogføring, regnskaber, revision, øvrige revisorer, registrerede. Washa er mest trendende virksomhed på nettet. Bag analysen står Spar Nor som på baggrund af data fra erhvervsdatabasen Proff.


Spar Nord årligt de regnskaber, som danske virksomheder indrapporterer til Erhvervsstyrelsen. Min vurdering er, at det vil få væsentlig betydning for regnskaberne,« siger ekspert i revision.


Se Tommy Jerichau Larsen - Proff Management - Add Values professionel profil på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.