onsdag den 14. august 2019

Kobling bliver hård

Hej jeg lidt problemer med min seat cardoba fra 1999. Koblingen er hård og træls, knager meget når jeg trykker den ne men kablet virker. Jeg har købt en Mazda 20kørt 80.

Er det kun mig der har store problemer med svinghjul. Koblingsproblemer Peugeot 3Hdi hk og 1hkindlæg15.


Kobling er for hård - hej Jeg synes at min kobling er for hård i modsætnig til de andre honder jeg har prøvet at køre. Har også prøvet at køre samme model som.

Kærsten er på vej til arbejde og ringer for at sige at koblingen pludslige er blevet meget hår så hård at hun kniber med at kunne trykke den. Koblingen er del af bilens meget bevægelige dele, hvor der hele tiden er slitage afhængig af kørselsmønsteret. Kobling er blevet tung at træde på efter skift(Saab 900 ´97), altså ikke blød som smør.


Pedalen fungerer fint men den er hård at træde på. Vores fine gamle NG90 som primært bliver brugt af fruen i huset, er desværre meget hård at træde koblingen ned på. Har et problem med at efter man har koblet ind og ud et par gange bliver koblingen hård at træde ned fra toppen.


Hejsa Jeg har en ældre dame(Gsx600f fra 88), hvor jeg syntes min kobling er noget hård at trykke ind. Hvis jeg indstiller den til at være noget. Jeg er ny MC'ist og har lige et spørgsmål.

Jeg går ud fra at det er en med firekantet førehus du har. Min far har et dårligt venstre ben af at køre. Hej, det er mit første indlæg, og jeg har en Kia Picanto, som jeg er rigtig. Kia værksted(Nelleman)) mig, at min kobling var meget hår og at.


En hård opbremsning øger også dine chancer for en skade bagpå bilen. Hold koblingen nede, når du holder for rødt, så du belaster. Vi har billige priser og alle vores priser er inkl. Koblingen kan føles hårde at trykke ned eller slipper ikke lige så nemt som normalt.


Da jeg skulle hjem fra arbejde, begyndte koblingen i min Corolla Eat blive ret "hård". Vi har en peugeot 4fra '9 hvis kobling er maget hård. Jeg tror det er på grund af at koblingen er slidt den bliver hård.


Moderne dieselmotorer er momentstærke, så kobling og svinghjul belastes hårdt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.