mandag den 5. november 2018

Korkplade efter mål

Korkplade er det mest alsidige produkt, som er fremstillet af naturligt, portugisisk kork. Vi tilbyder opslagstavler korkplader i mål på 640x950mm.


Lysbrun korkplade fra tyske Dragon måler 100x50xcm (LxBxD). Få inspiration her, og se hvor du kan købe billige kork opslagstavler, samt lækre designer opslagstavler i. Jeg vil gerne have en opslagstavle i et specificeret mål (den skal ikke.. være en kork-plade), men jeg ved ikke, hvor jeg skal henvende mig. BORDPLADER EFTER MÅL I ALLE OVERFLADER, LINOLEUM I UDVALGTE FARVER SAMT NANOLAMINAT.


Filtblomster største mål 35xmm ass.

Fuldlimes på gulvet hvorefter der gives lak ovenpå. Du kan få dem tilskåret i dine mål i byggemarkeder.

Klassisk hammermosaik fra Goki, hvor man på korkpladen skal bygge forskellige motiver, med hammer og små stifter. Jeg arbejder selv i Silvan, bare spørg efter en blød plade og forklar evt. Fedt, vidste ikke man kunne få kork i plademål til så lav en pris. Mål omkredsen samt højden på din lampeskærm.


Du kan med de farverige brikker bygge forskellige ting på din korkplade. ANVENDES TIL : Pakninger Fugebånd Lister Mellemlægsgummi.


Sættet indeholder korkplade, to hamre, 1søm og 1forskellige figurer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.