mandag den 6. september 2021

Wontondej køb

Her i vores online shop kan du finde inspiration, samt købe de varer du har brug for, når du laver asiatisk inspireret mad. Wonton-dej plader anvendes til at wrappe fyld i stil med forårsruller og kan være yderst dekorative.


Sigt melet og læg det i en bunke på køkkenbordet.

Pisk vand og æg let sammen og hæld blandingen ved midt i melet. Wonton dej er små, meget tynde og elastiske dejplader a ca.


Wonton dejpladerne kan købes i asiatiske forretninger, hvor de opbevares i fryseren. Tilgængelige specifikationer for WonTon dej 8x8cm 200gr.

Hvor kan jeg købe forårsrulledej der er færdiglavet, har prøvet i div. Forårsrulledej kan også hedde wontondej men det er rigtigt at Filodej. Køb Wonton Dough plader online for kun EUR. Det eneste særlige disse wontons kræver, er lidt tid og adgang til en asiatisk købman hvor du kan købe færdig wonton dej – gerne frossen.


Du kan købe wontondej fra frost hos din asiatiske købmand. Har du ikke sådan en købmand i nærheden, kan du simpelt hen lave kødboller af.


Wontons er så populære i Hong Kong, at man kan købe wontonsuppe i 7-11. Dem jeg spiste, da jeg boede der i næsten fem måneder sidste år.


Man kan selv lave sin wontondej, men der sprang jeg over, hvor gærdet.

Find wontondej i asiatiske supermarkeder, f. Køb wontondej i dit asitiske supermarked. Køb den i større supermarkeder eller hos grønthandleren. Eller prøv at se, om du kan købe ekstra hos din sushipusher.


Køb wontondej fra frost i dit asiatiske supermarked. Jeg handler ofte i China Town bag Hovedbanegården, men de fleste har det. En god thai style suppe, med hjemmelavede wontons. Man kan købe wontondej i asiatiske supermarkeder, men den er forholdsvis nem at lave selv.


Eller lav farsen til små kødboller i stedet. Opskriften er til 3-personer INGREDIENSER 4g hakket svinekød salt 1. Man kan købe wontondej i asiatiske supermarkeder, men den er forholdsvis. I original opskriften bruges der wonton-dej, men jeg valgte at bruge filodej, som jeg selv skar til.


Klik på billedet og se hvordan du køber den. Så meget for at have et standpunkt om ikke at købe flere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.