torsdag den 15. oktober 2020

Værelses ideer til unge

Find og gem idéer om Teenageværelser på Pinterest, hele verdens idékatalog. Se mere om Soveværelser, Teenagepige Værelse og Tumblr Værelser.


Mangler du lidt inspiration til, hvordan du kan indrette dit værelse hyggeligt?

Så er det bare med at tjekke det her galleri u for rigtig mange Vi. Giv dit værelse en makeover, så det igen bliver superlækkert at hænge ud derinde. Så får du helt sikkert en masse gode idéer!


Inspiration og idéer til møbler og boligindretning.

Makeover på værelse: Plads til en teenager. Hvem bruger mest tid på sit værelse – du eller din teenager?


Se hele udvalget af smarte, farverige og funktionelle møbler samt boligtilbehør til teenage værelset hos IDEmøbler. Den første uge af min ferie brugte jeg på min datters værelse. Mine børn skal nemlig have nye men mangler ideer hertil.


En teenager ønsker plads til venner på sit teenage værelse. Få ideer til indretning af ungdomsværelse her på bloggen.


Håber du og din teenager blev lidt inspireret idag og fandt nogle ideer I kan overføre til jeres. I dag har vi fået lov til at kigge indenfor på Benedictes værelse, fra bloggen By Benedicte.

Jeg faldt en dag over en roomtour på hendes blog, og tænkte at jeg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.