tirsdag den 17. december 2019

Skumplade silvan

Silvan gennemfører i samarbejde med Userneeds en brugerundersøgelse for at høre din mening om vores hjemmeside. Cookies er i mange tilfælde nødvendige for at få en.


Vi har et omfattende lager af mange typer skumplader herunder; Plastazote skum, ethafoam, pyramideskum, æggebakkeskum til lave.

Skumplast til transport- salgs- præsentations kufferter mm. Foamlux PVC skumplade mm, 10x 7mm. Silvan har da ellers flamingoplader til en billig penge.


Nu har jeg været inde på byggemarkeder og spurgt efter blå skumplader, eller skumpap plader.

Foldebord (f.eks. fra IKEA); Skumplade (tager skygge og refleksion). Blå skumplader, som også er foretrukne i en del amerikanske artikler, fremstilles af Dow. I Danmark har Silvan forhandlingen af disse og de.


Fog i Lyngby, Silvan i Birkerø Jem og Fix i. I Glostrup prøvede jeg Bauhaus, Silvan og Stark. Hvis det lykkedes dig at få noget skumplade i hvid (Syndolitt XPS) er.


Jeg har set at Silvan foreslåes flere gange, men vi har vel ca 4000km til den nærmeste Silvan, så jeg ville godt finde noget nærmere. Jeg købte en skumplade, der målte 40xcm og en halv meter stof i. Jeg har været i to forskellige Silvan, uden hel og ArchiTegn har det kun i meget tykke blokke.

Jeg vil gerne finde noget i varierende tykkelser. Jeg købte en pakke med lyseblå skumplader ca. Mener en tube kostede en 50'er, og rakte kun til én m2. Her får du alt i materialer og værktøj til "gør det selv" møbelpolstring, samt farver og materialer til opfarvning og reparation af møbellæder.


Jeg har forhørt mig i diverse store byggemarkeder( Silvan, Bauhaus, XL, Bygma) men ingen kender til det blå. Hård skumplade: Den hårde skumplade er en såkaldt forexplade, som består af to tynde.


Andet, Tirz, motiv: Dyr, stil: Andet, b: 1h: 8 Fugle på hård skumplade Se hele annoncen. Og jeg var selvfølgelig løbet tør for lak, så jeg gik over i Silvan for at se. Silvan, JemFix, BogIdé og en lang række andre butikker, samt web shops. Jean Michel Basquiat er skåret til og klæbet op på en skumplade.


Spørg eventuelt i tømrer handlen (ikke jem og fix, silvan etc) hvilke stumper. Du kan købe en armeret skumplade hos flisebutikkerne(evt en rest)som. I Stof 20kostede en skumplade vist omkring kr.


Stolene blev malet med spraymaling fra Silvan. Effektfuld selvklæbende dekal af ABS-plast. Du kan få skumplade som er beregnet til jobbet i forskellig tykkelse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.