torsdag den 25. oktober 2018

Fjerne dobbeltklæbende tape fra gulv

Jeg har et alm parket gulv, med gulvtæppe på. Tæppet er monteret med alm dobbeltklæbende tape. Efter nogle år kan tapen være meget svær at fjerne.


Tæpper og linolium kan være lagt med dobbeltklæbende tæppetape. Jeg har fjernet et gammelt gulvtæppe fra et trægulv, som jeg vil male. Gulvtæppet har været sat grundigt fast med dobbelklæbende tape.


Nu har jeg fjernet tæppet, men kan ikke få den dobbeltklæbende gulvtæppetape.

Mange dobbeltsidet tape er beregnet til at blive permanent, men du kan ønske at flytte tæppe eller et andet objekt, der er blevet tapede til en keramisk gulv. Flooring Tips : How to Remove Tape From a Hardwood Floor - Duration: 4:13. Sådan fjernes dobbeltklæbende tape fra en Tæppe.


Sådan fjernes Double-Sided Tæppe tape fra et trægulv. Jeg har et problem med tæppetape, hvor der er lim på begge sider, som jeg ikke kan få af.


Kan det fjernes, uden at man skal slibe gulvet ned? De skyldes at der er brugt dobbeltklæbende tape da man lagde tæppet på. Hvordan fjerner jeg nu de rester uden at skade gulvet ?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.