fredag den 27. maj 2016

Pvc lim biltema

Hærder særdeles hurtigt og har meget høj initial styrke og vedhæftning uden primer. Nu mangler jeg bare noget lim som kan bruges til.


Så det ville være dejligt hvis der var nogen der kunne finde noget lim til det enten i jemogfix eller Biltema På forhånd tak. Jeg har prøvet med styroporlim + accelerator, men skidtet er lige til at brække. Jeg kan forestille mig at det er hård PVC dine servoholdere er lavet af.


Biltema har en plastlim der er rigtig god til Lexan og andre plasttyper. Universallim, kontaktlim, trælim, superlim epoxylim.

Lim findes i mange forskellige udgaver, og det kan være svært at vælge den rigtige. Her kommer biltema inn igjen ;-) De har PVC lim de og. Vandbaseret lim der er egnet til de fleste limeopgaver.


Indeholder ingen sundhedsska delige stoffer. Hvis limen kommer på huden, kan den vaskes af med vand. Hvis limen kommer på huden, kan den vaskes af med vand og sæbe.


Jeg bruker Tec-kun der det er behov får vannbestandig lim og veldig sjelden til tre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.